Wyzwanie Tematyczne - Film: Alicja w Krainie Czarów

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
Żródło
sponsorowany przez sklep Kadoro

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
sponsorowany przez sklep ArtFan

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
sponsorowany przez sklep To co kocham

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
sponsorowany przez sklep Karokorale

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
sponsorowany przez sklep Bazar Dekoracji

Wyróżnienie - bon o wartości 50 zł,
sponsorowany przez sklep Magraf

Wyróżnienie - bon o wartości 15 zł, 
sponsorowany przez sklep E-tutorial

Zapraszamy do udziału w nowym cyklu Wyzwań Tematycznych - Filmy. Na początek przygotowałyśmy dla Was wyzwanie z Alicją w Krainie czarów w reżyserii Tima Burtona. Dla tych którzy filmu/bajki nie widzieli polecamy zwiastun. Czekamy na Wasze dzieła inspirowane tym utworem. Prosimy podać konkretną inspirację z filmu (zdjęcie, motyw, scenę itp.) zgłaszając prace na wyzwanie.


PRACE PRZYKŁADOWE

Wykonała: Ma. Kra. - Inspiracja
Wykonała: Weraph - Inspiracja
Wykonała: Joanna - Inspiracja
Wykonała: Eva - Inspiracja
Wykonała: Nurrgula - Inspiracja
Wykonała: Katalin - Inspiracja

Pamiętajcie, że można zgłosić tylko jedną pracę.


15 komentarze:

  1. Mój budżet niestety zmusił mnie do zakończenia drobnych robótek, ale życzę wszystkim powodzenia! :) Piękna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w 1/2 mojej broszki. Super temat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm w jaki sposób mozna wysłać Wam swoja pracę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyj aplikacji Inlinkz lub wyślij ją na projektantkikufra@gmail.com

      Usuń
  4. Witam. Wysłałam pracę, ale nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłam tzn. czy można zobaczyć moją pracę (oraz inspirację itd.) klikając w zdjęcie, jakoś mam wątpliwości bo mnie dziwnie przekierowuje... Czy mogę prosić o sprawdzenie tego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, gratuluję fantastycznego tematu! Mam tylko jedną uwagę. Prosicie Państwo byśmy uzupełnili nasze prace podając "konkretną inspirację z filmu (zdjęcie, motyw, scenę itp.)". Obawiam się że umieszczenie zdjęć na naszych blogach jest nielegalne o ile nie uzyskamy pozwolenia od producenta filmu. Załączam link do interpretacji prawnej dla podobnego przypadku: http://legalnakultura.pl/pl/prawo-w-kulturze/zapytaj-prawnika/szukaj/504,fotos-stop-klatka-z-filmu-w-folderze-reklamowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Cenna uwaga. Pisząc abyście podali prace nie miałyśmy konkretnie na myśli wstawiania np zdjęć na blogi itp a np napisanie że inspiracją do mojej pracy było ZDJĘCIE, i tutaj podlinkować do oryginału, lub opisać scenę czy też nazwać postać która Was zainspirowała. Linkować możecie swobodnie a zdjęcia z miejsc takich jak filmweb czy oryginalna strona filmu jeżeli będą podlinkowane nie powinny naruszać praw autorskich ponieważ są przygotowane w celu reklamy.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo, właśnie tak to zrobię. Myślę że warto by było w przyszłości dodawać powyższe Państwa wyjaśnienie do opisu konkursu. Zauważyłam, że większość Pań zamieszcz zdjęcia a nie link. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Coś mi poszło nie tak przy ładowaniu zdjęcia więc napisałam nowy post i zgłaszam tą samą pracę ponownie jako Besu-handmade jewelry. Proszę o nie branie pod uwagę wcześniejszego odnośnika do strony która już nie istnieje na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, nie ma problemu. Na przyszłość jeżeli coś pójdzie nie tak napisz do nas, poprawimy zgłoszenie. :)

      Usuń
  7. Przepraszam za zamieszanie i wysłanie dwóch odnośników do mojej pracy.Na razie uczę się wszystkiego więc proszę o wybaczenie. Mój blog świeżutki a to wyzwanie to pierwsze w którym biorę udział. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Wy , ale jestem oczarowana propozycjami. Moi faworyci to 2, 59, 73, 76. Gratulacje dla autorów. :)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy